tirsdag den 24. december 2013

24. december - Juleaften åh hvor er du sød :)


Så er den store dag endelig oprundet - julen er her :)

I eftermiddags var min mor og jeg i kirke for at høre min kæreste synge i kirkekoret og selv være med til at synge julen ind. Bagefter pakkede vi bilen og kørte mod julen :)

I år fejres den hos min morbror og tante, hvor der var dækket et flot julebord og pyntet et fint julebord.



Julemaden bestående af kalkun, brunede kartofler, waldorfsalat, grønkålssalat og massere af brun sovs så blevet indtaget, vi har sunget og danset om juletræet og rundet i hele huset, og nu sidder vi så rundt omkring i stuen og pakker gaver op en af gangen.



Glædelig jul til jer alle. Jeg håber I har en rigtig god aften sammen med jeres familier og får lige det I aller mest ønsker jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar