onsdag den 18. december 2013

18. december - Iskrystaller


Jeg fik aldrig pakket Hama perlerne væk den anden dag, så de har stået og fristet på sofabordet i nogle dage nu. I dag fik jeg så taget mig sammen til at prøve at lave nogle iskrystaller, efter at have investeret i et par nye perleplader og nye perler i hvid og klar ;)

For at undgå at skulle opfinde den dybe tallerken selv, søgte jeg lidt inspiration på Pinterest og fandt en masse fine forslag.


Det var god inspiration med mulighed for efterligning og tilpasning ;) En lille produktion af iskrystaller blev det da også til. Først blev de sat på plade, derefter strøget og til sidst lagt i pres.



Nu har et par af iskrystallerne så fået lov til at komme op og hænge på spejlet i gangen, og jeg synes nu de pynter meget fint :) Resten kommer nok enten op andre steder i lejligheden eller måske bliver de brugt som gaver ;)


Så find de gamle Hama perler frem, der er virkelig uanede muligheder ;) 

God aften til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar