fredag den 20. december 2013

20. december - Juleafslutning og juleferie


I dag er jeg gået på juleferie, det var faktisk allerede i morges, da jeg ikke blev kaldt på arbejde :) Jeg synes, det har været en travl december, så det er dejligt bare at kunne slappe af nu og nyde julen sammen med familie og venner :)

Men ingen juleferie uden en juleafslutning ;) Det forgår på seminariet i fredagscafeen i godt selskab med mine medstuderende. Der står den på pakkeleg og nok også et par øl eller tre ;)


Til pakkelegsgaver har jeg pakket nogle af mine lækre småkager og de brændte mandler, jeg lavede i går, i et par små syltetøjsglas. Lidt lækkert juleguf kan alle jo bruge ;)


Nu hygges der så med gode venner. Kan man få en bedre start på weekenden og juleferien?


God weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar