lørdag den 14. december 2013

13. og 14. december - Julegaver og juletræthed


Jeg fik desværre ikke skrevet på bloggen i går, da juletrætheden "endelig" fik indhentet mig :/ Ovenpå 2x fødselsdag, travlt på arbejdet og en ordentlig omgang julegaveshopping er det vel også forståeligt.

Så den stod på total udfladning sammen med kæresten og dynen på sofaen til julekalendre i tv, trods det var svært at holde sig vågen ;) Det lykkedes også for os begge at falde i søvn på sofaen uden klokken blev 22 :)

Dagen i dag har også stået i afslapningens tegn, da vi for en gang skyld har en hel fridag :) Vi har tilbragt stort set hele dagen på sofaen, hvor vi har hygget med morgenmad, dyner, julefilm, Ringenes Herre, juleknas osv.

Dog er det også blevet til lidt kreativt i dag, da alle de indkøbte julegaver jo skal pakkes ind og have til-og-fra-kort på. Så jeg har fundet Hama perlerne frem ;)


Jeg er i fuld gang med at lave forskellige farvede snefnug på hvide kugler, som jeg vil bruge som til-og-fra-kort på julegaverne.


Inden de er helt færdige, skal jeg dog lige have limet et rundt hvidt stykke pap på bagsiden, så jeg kan skrive på dem, og til sidste skal der også en lille snor på, så de kan sidde fast på pakkerne :)

God weekend og god perle-leg ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar