mandag den 2. december 2013

2. december - Kogler


Dagens "låge" handler om kogler, da de i år kommer til at være en stor del af min oppyntyning :) Jeg synes nemlig de er ganske dekorative, og så er de nemme at komme i nærheden af :)

Jeg har både i dag og i går været på kogle-jagt i mit nabolag, og det blev til en fin høst :)



MeeEn jeg havde også gemt lidt i en skotøjsæske fra sidste år :)


Koglerne pynter rundt omkring i lejligheden, bl.a. på adventskrans og i kalenderdekorationen, og jeg regner med at nogle af dem skal have rødt bånd på og hænges op i vinduerne og på juletræet :)

Alle koglerne behøver dog ikke være "naturlige" ;) Her er jeg igang med en hæklet version, som nok ender på juletræet :)


Det endelige resultat ser således ud og opskriften kan findes her. Jeg synes de er ganske fine og så er de tilmed hurtige at lave :)


God aften og på gensyn imorgen ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de hjemmelavede fede! Laver du dem på bestilling ;-)??

    SvarSlet