torsdag den 9. januar 2014

Opstart på det nye år :)


Først og fremmest et forsinket godt nytår til jer alle :)

Ovenpå decembers "julekalender" trængte jeg til en lille pause fra bloggeriet, men nu er lysten så småt vent tilbage igen. Et nyt år = nye kræfter til kreative projekter ;)

Selvom jeg har holdt pause fra bloggen, så har jeg ikke holdt helt pause fra det kreative. Jeg har fået gang i en del nye projekter, og er bl.a. gået igang med at hækle nye sofapuder, som I nok skal få at se på et senere tidspunkt, når jeg er nået lidt længere med dem ;)

Dagen i dag er blevet brugt i selskab med min mormors symaskine (som jeg låner på ubestemt tid). Jeg har nemlig en masse ting liggende, som skal ordnes, så nu skulle det være :)

Jeg fik bl.a. repareret en del tøj, som har ligget der siden i sommers. Jeg fik også lavet min kærestes butterfly færdig langt om længe (jeg mener han bestilte den i forsommeren). Selve sløjfen var hæklet færdig, men båndet manglede :/



Derudover er jeg endelig blevet færdig med min lille etui til mit hæklegrej, når jeg er på farten. Jeg mener også at jeg gik i gang med den i forsommeren ;) 



Den er lavet uden opskrift men med lidt inspiration fra nettet. Jeg har lavet den hæklede etui og inderdelen i stof færdig hver for sig, og bagefter syet dem sammen på symaskine.

Nu glæder jeg mig bare til at tage det i brug, næste gang jeg skal på farten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar