torsdag den 5. december 2013

5. december - Storm og oppyntning


Dagens "låge" handler om min juleoppyntning.

Stormen "Bodil" raser over Danmark, men det skal ikke holde juleriet tilbage :) Jeg er alene hjemme, da kæreste er ude og spille med sin bror og far til en julefrokost. Imens går jeg rundt herhjemme og hygger med julekalender og julepynt, mens jeg holder øje med stormen (Håber kæresten kommer hjem i god behold). NU sner det endda også :D

Mit tema for årets oppyntning er nordisk og nisser, så farverne er stærkt præget af rød, hvid, sølv og træ. Her er lidt billeder af hvordan det ser ud :) Juletræet må i dog vente med at se, da det stadig står ude på altanen uden pynt ;)




Jeg er blevet rigtig tilfreds med mine vinduer. De er blevet enkle men hyggelige :)






Der gemmer sig nisser over alt, også en toiletnisse på døren til badeværelset. Så nu burde det være til at finde ;)

God aften, pas på jer selv i stormen og på gensyn imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar