onsdag den 11. december 2013

11. december - Retro jul og biograftur


Dagens "låge" handler om retrojul ;)

Jeg fandt nemlig denne julebog fra 1988 i genbrugen i går.


Den er fuld af ideer til og opskrifter på julegaver du selv kan lave.




Der er mange forskellige ting, med forskellig sværhedsgrad, som man kan lave, men er nu ikke lige sikker på, at jeg får produceret nogle af dem ;) Til gengæld tror jeg den kan være god inspiration til ting elever kan lave i håndarbejde, så jeg burde kunne bruge den i min fremtidige undervisning.

Aftenen har ellers stået på biograftur. Jeg har nemlig været inde og se Hobitten 2 i 3D i biografen sammen med min kæreste og to venner. 


Nu er jeg ikke rigtig inde i universet, men har da set alle Ringenes Herre filmene, og jeg synes virkelig at Hobitten er en flot film, som man sagtens kan se uden at have den store ekspertviden :) Så vil da helt klart anbefale den, især hvis man har set den første del :)

God aften og på gensyn imorgen :)

1 kommentar:

  1. Jeg har faktisk lige lånt denne bog på biblioteket - overvejer om ikke jeg skal have mig en strikketrøje med sløjfer ;)

    SvarSlet