søndag den 1. december 2013

1. december - Julekalendre og julelys


Endelig er det blevet den 1. december. Det har jeg godt nok glædet mig til længe :) December er simpelthen den bedste måned på året, ikke kun fordi jeg har fødselsdag, men også fordi jeg elsker alt ved julen;) Især elsker jeg at se julekalender, at hygge med familien og selvfølgelig at pynte op til jul.

Jeg har i år tænkt mig at lave et nyt indlæg på bloggen hver dag til og med den 24. december, lidt ligesom en julekalender, så I kan få et lille indblik i min julemåned med alt hvad der hører sig til af julebag, gaveproduktion, fødselsdage, advent, oppyntyning, juletræ, hygge, kreative indslag og meget meget mere :)


Dagens "låge" handler om julekalendre og julelys, for udover at det i dag er den 1. december, så er det også 1. søndag i advent.

Vi har i år anskaffet os en del kalendre :) Det er blevet til tre chokoladejulekalendre, en slikjulekalender, to skrabejulekalendre og en pakkekalender + en adventskalender, som jeg har lavet til min søde kæreste :)


Ud over adventskalenderen har jeg også været lidt kreativ med årets andventskrans og kalenderlys ;)



Nu står den på julekalender i tv, så glædelig 1. december og god aften derude. Og husk nu at kigge forbi imorgen til et nyt indlæg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar