søndag den 22. december 2013

22. december - Uventet besøg


I dag er det 4. søndag i advent og juleaften venter lige om hjørnet :)

I morges fik jeg lavet julekuglen færdig, så nu hænger den på juletræet og pynter :)


Dagen er ellers gået med at lave lidt om i stuen, da vi skulle have lavet plads til de nye højtalere og det arvede stereoanlæg. det er også nogenlunde lykkedes, dog mangler der stadig et par detaljer, bl.a. er der ikke nogle ledninger mellem anlæg og højtalere ;)

I eftermiddags kom min mor så på "uventet" besøg til lidt eftermiddagskaffe. Det var som altid rigtig hyggelidt, så kaffen udviklede sig til aftensmad med vin og det hele og bagefter julekalendere og kaffe igen.


Så en ellers stillesøndag endte med "fint" besøg og lækker aftensmad :)

Nu står den så på bold med kærestens yndlingshold (Real Madrid) i tv og lidt strikkehygge for mit vedkomne ;)


Jeg er i gang med et mindre "evighedsprojekt"; et tæppe i strikkede sekskanter. Det bliver nok ikke færdigt denne vinter, men så når jeg det nok inden den næste ;)

God aften og god 4. søndag i advent :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar