onsdag den 27. november 2013

Juleforberedelser vol. 2 :)

Det går fremad med juleforberedelserne herhjemme. Igår fik jeg taget kasserne med julepynt op fra rummet, og i dag har jeg så pakket de ting ud, som skal op i år :)


Men er også igang med produktion af nyt julepynt. Jeg har fået flettet nogle julestjerne, også en af de mere avancerede af slagsen ;) En guide til hvordan man gør, kan du finde her.



Jeg er også igang med et "lille" jule-hækle-projekt ;) Det er denne bordløber i iskrystaller. 


Den er super fin og egentlig ikke så svær at lave, da den skal hækles på nål 5-5,5mm. Opskriften er på engelsk og kan findes her.

Jeg har hæklet den i noget råhvidt akrylgarn, som jeg har været heldig at "arve" på et tidspunkt, og som heldigvis passede i tykkelsen :)


Det færdige resultat skulle meget gerne komme til at ligne billedet fra opskriften, dog skal den vidst først lige stives eller stryges, da iskrystallerne bølger lidt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar