torsdag den 23. januar 2014

Lidt nyt til væggen :)

Jeg er for tiden igang med en masse nyt kreativt til hjemmet, som jeg løbende vil skrive om her på bloggen, altså så snart har fået lavet de forskellige ting færdige ;)

I løbet af denne uge har jeg været i gang med Hama perlerne. Resultatet er blevet til tre billeder, som skal pynte rundt omkring på væggene i lejligheden.


To af dem har allerede fundet plads på billedhylden inde i spisestuen, mens det sidste på et tidspunkt skal op og hænge ude i vores entre.


Inspirationen og opskrift til de tre motiver har jeg forskellige steder fra. Ræven har jeg fundet på Pinterest. Kronhjorten har jeg lavet med inspiration fra en broderopskrift, som jeg har købt i Rema 1000, mens ballonen er lavet ud fra fri fantasi :)


Efter at have strøget og presset perlerne, så limede jeg dem udenpå glasset i passende rammer med almindelig universallim. Det er nemt, ligetil og meget dekorativt, så det bliver nok ikke de sidste Hama-billeder jeg kommer til at lave ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar