torsdag den 30. januar 2014

Lidt ny inspiration

Så har jeg fået investeret i nogle nye strikke og hæklebøger til min stadig voksende samling ;)


Som I nok kan se er alle fire bøger fyldt med opskrifter på baby- og børnetøj, dette betyder dog ikke, at jeg er gravid!

Jeg kan bare godt lide at lave tøj til små størrelser :) Jeg synes, at det er noget mere overskueligt end at lave tøj i voksenstørrelse, og så gør det jo heller ikke noget at have lidt tøj klar, til den dag vi vælger at få børn, eller hvis nogle af mine veninder skulle gå hen og få børn ;)

Nå, tilbage til bøgerne! Jeg synes virkelig, at de indeholder nogle super søde og fine modeller, som jeg ser meget frem til at komme i gang med. F.eks. er der denne søde Bella baby kollektion med bladkant fra Lene Holme Samsøe's "Babystrik på pinde 3" :)


Der er også rigtig mange lækre opskrifter i Sys Fredens' "Babyhæklet". Flere af modellerne har jeg faktisk allerede lavet, da jeg har haft lånt den på biblioteket for noget tid siden. Jeg blev simpelthen så glad for den, at nu måtte jeg selv eje den ;)



Dette er et par futter og en slå-om-vest, som jeg har lavet fra bogen. Det var nemme og enkle opskrifter, og jeg skal helt klart afprøve de resterende opskrifter på et tidspunkt :)

Nu ser jeg så bare frem til, at vi selv eller nogen i vores omgangskreds skal have børn, så jeg kan få afprøvet flere af modellerne og kan få lov til at se dem i brug ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar