søndag den 26. januar 2014

Søndagshygge = Håndbold og hækling

Min søndag bliver brugt indenfor i varmen. Jeg har fået ordnet lidt praktiske ting i hjemmet, i form af oprydning og tøjvask.

Nu står den så på afslapning på sofaen, hvor jeg sidder med en masse hækleprojekter rundt om mig, mens jeg ser bronzekampen i håndbold EM mellem Spanien og Kroatien, som opvarmning til den store finale mellem Danmark og Frankrig :)





Udenfor er det begyndt at sne, og det er nu ganske hyggeligt at se på, når man sidder indenfor under et tæppe ;) Jeg håber dog ikke, at det tager til, for så kan det da godt blive en udfordring at komme i skole imorgen :/

Men den tid, den sorg :) Lige nu skal der bare ses frem til finalen. Det skal nok blive spændende, men jeg er klar, og det håber jeg også, at spillerne er ;)

God søndag og god finale :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar