tirsdag den 22. oktober 2013

Et nyt liv - Up cykling

Jeg har en tendens til at have svært ved at smide ting ud, som muligvis kan genanvendes til noget andet. Jeg gemmer dåser, te-breve, æsker, gavepapir, poser og meget andet :) Jeg har en ide om, at jeg på et eller andet tidspunkt nok skal få en god ide til, hvad jeg skal anvende tingene til.

Heldigvis lykkes det så også engang imellem, og i denne omgang blev det et par dåser som fik nyt liv. 

Den ene blev til et tandbørstekrus. Jeg har ikke gjort noget ved den udover at rengøre den, da jeg synes den var pæn som den var.


Den anden er blevet til en holder til mine pensler. Denne dåse var bare en almindelig dåse, hvor jeg havde taget papirbeklædningen af, så derfor har jeg hæklet et betræk bestående af trekanter i alle regnbuens farver.



1 kommentar: