lørdag den 26. oktober 2013

Efterårshygge

Efteråret er over os, og i nat stiller vi urerne tilbage til vintertid. Det betyder at det er blevet tid til indendørs hygge med levende lys og hjemmelige sysler :)

Jeg har også inviteret efteråret indenfor. Forleden var kæresten og jeg ude for at gå en tur, hvor vi fik samlet både kastanjer og agern, og ny ligger de og pryder rundt omkring i lejligheden.



Nu om stunder kan man ikke sige efterår og oktober uden også at sige Halloween. Det er jo egentlig en amerikansk højtid, men vi har efterhånden også taget den til os herhjemme, især detailhandlen. Det er ikke en højtid jeg går så meget op i, men har dog været til en Halloweenfest og også lavet en uhyggelig græskarlygte, som står og (u)hygger ude i vores entre.


Ansigtet har jeg lavet ud fra fri fantasi, og efter jeg havde renset og skåret græskaret penslede jeg det med Atamon indvendigt og i alle udskæringer, det skulle nemlig gøre at græskaret holder længere, da der ikke skulle kunne gå råd i det lige så nemt som ellers :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar