tirsdag den 22. oktober 2013

Endelig færdig!

I sommers gik jeg igang med et hæklet tæppe i African squares, men det er først nu at det er lykkedes mig at blive færdig med det. Jeg blev egentlig færdig med hækle de 81 lapper i juni måned, men da sommeren bød på en flytning for min kæreste og jeg, så blev lapperne pakket ned og gemt væk. 

Jeg har haft fat i dem flere gange i løbet af månederne og tænkt, at nu må jeg se at få deltaget færdig, men det er altid blevet for uoverskueligt, og projektet har fået lov at stå :/

Men så endelig for små 14 dage siden fik jeg taget mig sammen til at komme igang med samlingen af tæppet. Det var virkelig et større projekt, da alle ender skulle hæftes på lapperne, inden de kunne hækles sammen, og der kunne blive hæklet en pyntekant på. Det tog godt nok laaang tid, men når det færdige tæppe ligger færdig, så er det jo meget dejligt at man fik det gjort, og synes nu også at jeg er ret tilfreds med resultatet :)



1 kommentar:

  1. Hvor er det bare super flot hilsen Louise din gamle kollega

    SvarSlet