onsdag den 6. november 2013

Ihh altså!

Kender I det at de hækleprojekter man går igang med ikke vil som man vil? Det gør jeg i hvert fald. Synes at det meste af det jeg laver for tiden driller mig :/ Enten så bliver det alt for småt i forhold til opskriften, ellers så kommer det bare ikke til at se ud, som jeg havde tænkt mig. Så synes næsten ikke at jeg bestiller andet end at pilke op for tiden :/

Lige nu er det en ny mobilsok som driller. Den er lavet ud fra denne opskrift og i bomuldsgarn. Til at starte med hæklede jeg med dobbelt garn og nål nr. 4, men alligevel så drillede bredden på den, så måtte pille op flere gange, for at få det til at passe. Så passede det til gengæld ikke i højden med farverne, så måtte pille det hele op igen og begynde forfra med kun en enkelt tråd og nål nr. 3. Her havde jeg igen så lidt problemer med at få bredden til at passe, og så syntes jeg at omgangsskiftet blev grimt :/ Men nu tror jeg efterhånden at jeg er på rette vej :)


Og så alligevel ikke! Jeg mangler kun et par runder, men er på ingen måde tilfreds med reslutatet. Jeg kan stadig ikke lide omgangsskiftet, og jeg synes at den hvide farve har overtaget for meget :/



Så dette bliver nok endnu et af de projekter, som ender i en kasse og senere bliver pillet op og lavet om til noget nyt :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar