onsdag den 5. november 2014

Fra hue til mig selv - til hue til min kæreste

Jeg har været igang med at hækle en hue med snoninger til mig selv, men desværre slap garnet op inden huen var blevet lang nok :-/


Så jeg måtte ud og købe noget mere garn, man da det er over et halvt år siden, at jeg købte det andet garn, så var indfarvningen ændret og forskellen var desværre for tydelig :-(

Nå, så var gode råd jo dyre, hvis huen ikke bare skulle strande, som endnu et ufærdigt projekt, der fik lov til at ligge i en kurv og samle støv.

Derfor valgte jeg at sadle om og pille alt undtagen ribkanten op og hækle en mere simpel hue til min kæreste i stedet for :-)


Jeg synes selv at resultatet er blevet ret godt, og det synes min kæreste vidste også :-)

Jeg har hæklet den i fri hånd og uden opskrift, så har måttet pille op og ændre designet et par gange, og et par afprøvninger undervejs i projektet har også været nødvendig ;-)


Trods alt det, så var huen egentligt rimelig hurtig at hækle, og jeg regner med at dele opskriften med jer, lige så snart jeg har fået skrevet den ned :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar