søndag den 26. maj 2013

Op på pinden igen!

Det sidste års tid har jeg primært hæklet, selvom jeg før i tiden har strikket rigtig meget. Jeg begyndte faktisk min kreative "karriere" med at strikke for snart ti år siden. Der lavede jeg mit første større projekt, som var et fire meter langt halstørklæde i mosgrønt garn og et par luffer i mørkerødt garn, som min veninde fik i julegave. Jeg lærte dog at strikke allerede som barn, da både min mormor og farmor strikkede en del, og jeg ville selvfølgelig også være med ;)

Men nu har jeg så fået gang i pindene igen, og det er et dejligt gensyn :)


Jeg er gået igang med at strikke en poncho for en bekendt. Det er et større projekt, som tager sin tid, men det gode er, at det er nemmere at strikke uden at skulle kigge på arbejdet hele tiden  og derfor går det ok hurtigt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar