torsdag den 30. maj 2013

Lidt nyt til boligen :)

Min kæreste og jeg skal snart flytte sammen i en større lejlighed, så der skulle gerne blive plads til meget mere kreativitet fra min side. Jeg glæder mig vildt meget til vi skal flytte og er allerede gået igang med at få en masse gode ideer til indretningen.

I køkkenet skal vi have et vægmonteret klapbord fra IKEA og over det skal vores opslagstavle hænge, lidt á la på dette billede:


Men hvad gør jeg så med whiteboardtusserne? De kan jo ikke bare ligge og rulle rundt på bordet!

Forleden dag var jeg så ude i den lokale genbrug og fandt denne kuglepenneholder til kun 2kr :)


Den er måske bare lidt kedelig, som den står der, men det kan en kreativ sjæl som mig jo hurtigt få gjort noget ved. Så frem med bomuldsgarnet.


Og vupti, så blev den meget mere spændende at se på.


Betrækket har jeg bare hæklet rundt i fm, dog har jeg kun hæklet i bagerste maskebånd for at få den rillede effekt, som jeg synes er meget fed.


1 kommentar: