onsdag den 14. maj 2014

Bachelor-stress

Der har været lidt stille her på bloggen den seneste måneds tid, men der er en god grund! Jeg har nemlig været travlt optaget af at skrive min bacheloropgave, så de sidste 14 dage er kun blevet brugt på at skrive opgave, næsten i døgndrift ;) Det har også betydet, at alle former for kreativt arbejde har været bandlyst! Jeg har simpelthen været nødt til at forbyde mig selv at hækle og strikke :/


Det har været hårdt. Meget hårdt! Både at skulle skrive en opgave på mindst 65.000 anslag på kun to uger, men især også ikke at måtte hverken hækle eller strikke i mellemtiden!

Men nu er det overstået. Det var en kamp mod tiden, som jeg heldigvis vandt til sidst! Opgaven blev afleveret til tiden i mandags, så nu har jeg igen fået mit liv tilbage ;) Nu må jeg igen være kreativ, lige så tosset som jeg vil ;)


Mit første projekt blev at rede mine Ear-plogs, som desværre led overlast i løbet af skriveperioden, da de var i brug hver dag og blev pakket op og ned mange gange :( Som man kan se på billedet er plastikken, der beskytter ledningerne, knækket, og det blev kun værre :/


Men som den kreative sjæl jeg er, så tænkte jeg, at man måske kunne rede dem med lidt garn ;) Så frem med hæklenål og bomuldsgarn, og så var det bare at gå i gang!

Jeg er selv blevet ret tilfreds med resultatet, som I kan se på det næste billede. Udover, at de nu er mere robuste og "kreative", så slipper jeg nu også for at de vikler sig ind, når de ligger i tasken eller skuffen :)


Nu gælder det så bare om, at komme i gang med flere kreative projekter! Jeg har allerede en masse ideer, og I skal selvfølgelig nok få lov til at se resultaterne her på bloggen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar