onsdag den 12. marts 2014

Hovsa ;)

Jeg har igennem tiden fået samlet/købt mig en betydelig mængde garn, og hvor det startede med en enkelt lille kurv, så har jeg i dag massere af kasser og kurve fyldt med garn stående flere steder i både stue og kontor.





Så det er jo ikke ligefrem fordi jeg står og mangler garn, og det er også et spørgsmål om jeg overhoved har plads til mere ;) Alligevel kom jeg altså til at købe 16 nøgler garn igår. Der var nemlig tilbud i min Netto, hvor alt garn var sat ned til 10kr. pr. stk., så jeg købte alt deres soja/uld- og uldgarn i blå nuancer :) Jeg kunne slet ikke lade være ;)


Nu er spørgsmålet så bare, hvor jeg skal opbevare det, indtil jeg finder ud af, hvad de skal bruges til :P

1 kommentar:

  1. Hej Stine. Jeg faldt lige over din blog, da jeg var i gang med en eftersøgning af en bestemt type garn, jeg købte i Netto for nogle år siden. Navnet er "Uldgarn". Farve: grå-blå. Det ligner virkelig meget det, du har på dit billede. Jeg mangler kun én nøgle for at blive færdig med mit projekt. Må jeg købe en af dine garnnøgler, hvis det er det samme? Kh. Nille

    SvarSlet