mandag den 22. juli 2013

Flyttepause

Der er efterhånden gået lidt tid siden jeg sidst har fået skrevet herinde på bloggen :/ men der er en god forklaring ;)

Min kæreste og jeg er nemlig flyttet sammen i en dejlig stor lejlighed i Næstved :) Det er et større projekt sådan at flytte og skulle forene to forskellige liv til ét fælles! Så al min tid er gået til at pakke ned, pakke ud, sortere, smide ud og finde plads, og det har desværre ikke efterladt meget tid og overskud til at være kreativ :(

Men efter 14 dage er vi efterhånden ved at være helt på plads :) Så nu kan kreativiteten få tid og plads til at vende tilbage, og jeg kan få tid til at vise det hele frem herinde.

Jeg kan da også lige vise, at den holder jeg lavede til whiteboardtusserne har fundet sig en plads ved vores fine lille spiseplads i køkkenet :)



Håber jeg kan få lagt en masse andet nyt herind fremover :)

1 kommentar:

  1. ihhhh hvor ser det fiiint ud :D glæder mig til at se resten :D

    SvarSlet